zaterdag 17 oktober 2009

alweer een ander blog?

Het bloggen is wel zo verslavend, althans voor mij, dat ik behoorlijk last krijg van afkickverschijnselen, nu Bloggertje er al 3 dagen uit ligt.
De irritatie loopt hoog op, want niet alleen kan ik mijn verhalen niet kwijt, maar er is ook nergens meer een blog te vinden, waar niet al een andere Willeke haar leven wereldkundig maakt.
Moest ik toch genoegen nemen met "willekew", wat voor mijzelf tenminste makkelijk te onthouden is, omdat ik die inlognaam ook al heb op mijn werk.

Zo maar ff een nieuwe foto maken van mijzelf, uiteraard eentje waarop meteen mijn grootste hobby duidelijk wordt en kijken of ik er hier verder voldoende van ga begrijpen om wat klaar liggende stukjes te publiceren en de foto op blogger.com te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten